SVAR

Vilket gymnasie går du på och vilka är för/nackdelarna med den skolan? :) Har du "planerat" när du ska gå över till storhäst och isåfall när blir det? :)

Jag går på Jensen norra. Fördelarna är att det är halvdagar, varannan vecka går jag tidigt och börjar 8 och slutar halv 1 och när jag går sent så börjar jag halv 1 och slutar 5. Då hinnde rjag med hästarna antingen innan eller efter! Nackdelarna är att det är resturang mat så det har man tröttnat gansak rejält på faktiskt, saknar senig kött soppa...

Vi håller på att kolla runt på hästar, men det kommer väl bli till sommaren/Hösten och om inte så nästa år.

hur ser en vanlig dag ut för dig? med både skola och hästarna :)

Tidig skolvecka: Upp klockan 6, tar bussen 7 så är vid skolan 8, slutar halv 1, går till någon resturang med kompisar och käkar och sen åker jag hem en snabbis och byter om, åker med mamma till stallet och hjälper till att ta in hästarna och sen rider.

Sen skolvecka: Upp vid 7 för att hinna åka till stallet innan skolan med mamma, fodrar och tar ut hästarna, rider, åker hem och byter om, käkar lite, tar bussen till skolan, slutar vid 5 så åker oftast raka vägen hem och sitter i kö i 50 år med bussen.

Vad fina ni är! Han är så söt ;) Men varför fick du rosett om det bara var en P&J? Var på grönt kort-kurs idag och då sa dom att om en klubb har en P&J och delar ut rosetter kan de bli ifråntagna sina tävlingsrättigheter :S
Ungefär så, haha :)

Tack, visst är han :)! Det stämmer! Man kan tycka att de är snåla när man måste köpa en rosett, men det är just därför, de får inte ge ut rosetter utan måste sälja dem. Det är därför man kan köpa en rosett för runt en 10a om man vill ha en :)
image description

Hur många läsare har ni ungefär varje dag?
Har du några mål med Solero iår? :)
Älskar bloggen, kram :)

Runt 1000.
Först och främst att hitta tillbaka så att allt rullar, sen att få stadiga rundor i MSVB och starta någon MSVA med bra resultat.
Vad kul! :)

Ska du skaffa storhäst?
Jättebra blogg!
Ja det ska jag göra!
Vad kul att du tycker det, tack! :)

Vem är den stora hästen du rider? Är den din?
Vad ska du göra med din C-Ponny,när du går över till stor häst?
Vilken skola går du på?
Vem är din närmatse vän? :D jätte fin blogg!
Emil heter han, det är inte min. Cissa heter hon som äger honom och han står i vårat stall. Hon ska åka bort och jobba runt 1 år så då ska jag ta hand om honom.
Min syster får honom.
Jensen gymnasium norra.
Mio

ditt största misstag inom ridningen?
de bästa som har hänt dig?
roligaste som finns utom hästarna?
tycker du de är kul att köpa människor kläder hehe?
reoligt att köpa häst saker?
den bästa utröstningen eller de du gillar mest att köpa?
hur många schabrak har du?
har du många ridbyxor?
din absolut högsta dröm?
din framtid hur vill du att den ska se ut?
har du tävlat dressyr? om hur gick de?

"lite" frågor haha men älskar bloggen grymt bra! hel enkelt bäst!!!

Kommer inte på något nu faktiskt..
Mina hästar.
Kompisar, partaj
Ja det tycker jag, eller jag har perioder
Samma sak här, oftast, men det går i perioder
Älskar att köpa schabrak
hmm, jag har faktiskt ingen aning, 15-20 kanske, men det är kanske 7 som jag använder på tävling
2par, hehe, så nej
Tävla de högsta klasserna inom ridningen och att kunna sjunga, hehe :$
Som det ser ut nu vill jag ha hästarna och komma så långt som möjligt
Nej det har jag inte

Vad kul att du tycker det, tack! :)

Vem är Emil egentligen, hänger inte med där riktigt haha! ;)
Det är en häst som står i vårat stall. Hans ägare Cissa ska åka bort ett tag och jobba så jag ska ta hand om honom under den tiden :)

Bild som togs på Frans och Emil igår :)

/Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0