SOLVALLA INC

Hej på er! Sorry för den ur dåliga uppdateringen här på bloggen. Har iaf kommit hem från stallet nu. Var och tränade med Frans och det gick väl helt okej. Det känns att jag inte ridigt honom på 2 veckor och att det bara är Jossan. Hon rår inte riktigt på honom så han gör lite vad han vill. Men i slutet vart han bättre och han förstog att han inte riktigt kunde hålla på så med mig, haha.

Imorgon bitti ringer klockan halv 6, blääääää. Vi ska nämligen in till Solvalla då, vad gör man inte för att få in hästen på första bästa möjliga tid! Den ända tiden som var ledig imorgon, antagligen bara vi som orkar oss upp så tidigt :P Vi sprang lite med honom nu på kvällen. Han visade ingenting i skritten med i traven. Dock var det mindre än vad det var när vi åkte. Imorgon kommer vi antagligen få svar på vad det är. Verkligen super konstigt eftersom att han är het ren i benen, inge varm, inga gallor, inte öm, ja you name it, ingenting.

Efter Solvalla så ska jag åka tillbaka till ridhuset och träna för Unni, fast denna gången på Emil och Jossan på Frans. Åh, så kul att träna med Emil, längtar! :D Ska be mamma eller pappa att filma så att ni får se! :)

Nu ska jag ta en varm dusch och sedan lägga mig en soffan en stund innan det blir sängen. Har gjort en del tidsinställda som kommer komma upp ikväll/imorgon.

Ja, det är helt otroligt vilken söt bild!!

/Elina

Kommentarer
Postat av: Felicia

Riktigt charmig min måste jag säga! ;)

2012-02-28 @ 14:59:38
URL: http://remoont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0