PÅ VALLENTUNAS HEMSIDA

Älskar verkligen den här klubben. De håller igång sin hemsida och uppdaterar flitigt. De tar upp både privatryttare och ridskoleryttare på hemsidan. Super kul med en klubb som uppdaterar så att man kan läsa hur det går för övriga medlemmar! :) Så om någon är kluven på vilken klubb ni ska rida för så kan jag rekomendera Vallentuna! :D

Iaf, jag fick en fråga förut om jag kunde berätta hur jag lägger upp min framridning så att övriga medlemmar kunde ta del av det som jag skrev. Det var även några till som fick den frågan. Nu ligger det upper på hemsidan!



/Elina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja Elina! Glöm inte att skicka in alla dina fina resultat. Din ponny är ju världens sötaste. Jag hoppas att jag kan hänga på er snart och se er live. Stor kram till dig



Anna Berggren

2012-02-23 @ 22:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0