DALARNA IDAG

Idag åker jag till dalarna, så därför blir det inte skola för mig idag = JAG HAR LOOOOOV!!! :D


Ska nu upp till stallet och rida 2 eller 3 hästar. Emil ska jag försöka rida på så mycket som möjligt, skit väder, vill rida honom på riktigt nu :( Men aja, om inte så kommer han få gå i helgen så jag hoppas att snön försvunnit tills dess så att Åsa kan rida honom på riktigt iaf. Fast skulle inte tacka nej till att det ska kunna gå och rida idag också på något bra ställe! :)

Solero ska bara joggas lite försiktigt på något bra ställe, om det finns något. Eftersom att keopraktorn var ute igår och kollade igenom honom så ska han ta det lite lugnt i några dagar. Det var perfekt att vi skulle åka bort under helgen så att han får vila. Ska försöka rida honom på måndag och sen på tisdag kunde jag träna på som vanligt. Så då blir det Arnold :D

Sen vet jag inte om jag får rida Frans eller inte, vi får se.




/Elina

Kommentarer
Postat av: Matilda

Asså Elina!! Helt stört!! Fan vilken sits du har över hindret!! Jag dööööör. Perfket skänkelläge och hand å blick å allt. Du är en jätte bra förebild :) puss å kram

2012-02-24 @ 13:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0