10 DAGAR KVAAAAAR

Okej höörrni, det är 10 dagar kvar nu innnan vår awesoma bloggtävling avgörs så tveka inte en sekund på att delta. Ni har för herrre jösses chansen att vinna ett hur snyggt fleece täcke som helst till er ponny/häst. Eftersom att det inte är några magband så är det PERFEKT att ha som tävlings täcke, promenad täcke, transport täcke mm. Jag älskar fleece täcken utan gjordar, det är hur mycket smidigare som helst. Hade jag haft detta täcket så hade jag LÄÄTT användt det på tävlingar, promenader, i transporten mm. Så snyggt, och jag vet att både jag och Victoria har suttit och drägglat lite. Vi båda ÄLSKAR när det går ner en bit, det ser så himla stiligt ut.

COMEEE ON, HÄR HAR NI EN SUPER CHANS ATT VINNA ETT SÅDANT!!!!

Tryck på bilden för att komma till tävlingen!!


NEDRÄKNINGEN KAN BÖRJA, WOOOP!
10.....9......8.......7.......6.......5.......4.......3......2.......1.......0!!!!

/Elina

Kommentarer
Postat av: Julia - tävling i bloggen, samarbete med CF hästshop!

Håller tummarna hååårt!

2012-02-20 @ 13:49:27
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0