vinterbilder


Kommentarer
Postat av: -

Går Braven alltid med skydd ute i hagen? :)

Svar: I princip har han alltid sina benskydd i hagen. Han gjorde sig illa så mycket på benen förut pga av dåliga hagar och att han bråkade med hag grannarna, att jag till slut inte hade något val än att sätta på benskydden. Efter det har han inte gjort illa sig något i hagen så jag antar att det var ett bra beslut. :)
ponilovers.blogg.se

2012-12-09 @ 19:11:56
Postat av: Johanna

Undrar samma.

2012-12-09 @ 21:10:57
Postat av: Linda

Konstig fråga kanske, men... Hur lyckas du ha halstäcke på Roxi? Min fjordis man lägger sig ner direkt om jag sätter på honom det... Tacksam för tips!!!

2012-12-10 @ 18:42:44
Postat av: Josefine

Jo jag undrar, hur hög är Roxi och vilken storlek har hon på täcken? Är hon ganska bred eller smal, ja du förstår vad jag menar :)

2012-12-10 @ 21:10:53
URL: http://nattstad.se/josefineforslunds

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0