TAGGA 2013

Längtar som tusan tills tävlingsterminen 2013, tyvärr mitt sista ponny år vilket känns helt sjukt men förhoppningsvis tar vi väl tillvara av tiden och gör det till vårat bästa år någonsin, 2013 får ni se upp för mig och Solle på banorna! Och knatte, honom börjar set stora äventyret med, han blir 7 år gammal och får tävla på riktigt. Målen med honom är högt uppsatta och går allt som planerat har han startat några 130 innan 2013 är över. Å jag längtar så att jag nästan kryper ur mitt egna skinn!!!

Längtar ni också till tävlingsterminen 2013? :D

/Elina


Kommentarer
Postat av: M A T I L D A'

Ja som tusan! Tävlade för första gången det här året och tyckte att det var så sjukt roligt! Dock var det på ridskolehäst så det är ju inte direkt "Ja tävling i Göteborg vi drar dit!" Men in år så har jag blivit medryttare på 2 ponnys som jag ska tävla med nästa år och längtar super mycket!!! :D

2012-12-29 @ 08:58:24
URL: http://matildajjansson.webblogg.se
Postat av: Mikxki

Jag ser verkligen fram emot tävlingsåret 2013 :)

2012-12-30 @ 18:55:35
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0