ÖNSKELISTA

Snart är det julafton och på alla bloggar bloggas det om vad man önskar sig i julklapp. Jag har faktiskt ingenting på den listan, om 10 dagar åker vi till Los Angeles och är där över jul och nyår, det blir min julklapp för 2012 + att jag får ju shoppa där nere så kan inte sitta här och begära att jag ska få julklappar som gräddet på moset liksom ;) Sen känner jag dessutom att jag inte behöver någonting, har känt så ett tag då jag tycker det är roligare att lägga pengar till något fint till mig själv istället eftersom att jag har det som jag behöver.. typ :) 
 
Men har såklart dregglat över en del saker jag också som jag LÄTT hade önskat mig om jag hade haft en "vanlig" jul så att säga! ;) :D
 
 
 
 
/Elina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0