Lite finurligt sådär

Jag har skrivit ut massor av bilder på mig och mina hästar nu, hur många bilder som helst, både gamla och nya, stora och små, och så har jag satt upp dom på min garderob. Detta måste jag faktiskt ta och säga var en av dom bättre sakerna jag gjort, vart jätte nöjd och jag tycker det är hur fint som helst! Har också massor av bilder på mina två förra hästar Mint och Majsan där, och det väcker massor av minnen. Jag har även små stjärn- formade lampor hängandes framför bilderna, vilket gör att det blir extra fint när det är mörkt inne på mitt rum. :))

Detta är en stor tumme upp från min del faktiskt och jag tipsar verkligen om det för er läsare!

/Jossan 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0