snart SM!

Kommer lägga upp filmen från träningen idag imorgon, det tar ett tag att redigera och ladda upp den.. 
 
Imorgon bitti tänker jag rida igenom mitt och Bravens KUR program hemma. Ska rida till musiken, vilket jag inte gjort innan, så vi får se om den matchar (hoppas det eftersom det blir lite ont om tid om jag måste ändra på någonting). Imorgon ska det även packas och Bravens ska tvättas. Vi åker ner till SM på tordag morgon. 
 
På fredag kommer jag starta kl. 13.41 och på lördag startar jag 12.38 (dock är starttiderna preliminära). SM kommer bli så jäkla roligt! Kommer träffa massor av kompisar, förhoppningsvis några av er bloggläsare, ryttarmiddagen ser jag också fram emot och Clinicen Mads håller i kommer bli roligt att kolla på! :D
 
Om mindre än två dagar kommer jag vara på SM. Jag vill inte vänta längre!
 
 
/Vicky

Kommentarer
Postat av: Christina Blomquist

Grattis att du har kvalat till SM!! Hoppas du hinner kika på Bravens pappa. Tywysog är första B-ponny på fredag morgon. Håller tummarna för att det går bra för dig!!
Christina, Henfynyw tywysogs ägare.

2012-08-08 @ 08:25:34
Postat av: bella

Jag försöker övertala mamma, haha att få åka å kolla.. Vilken dags är Mads clinic?? :)

2012-08-08 @ 10:20:22
URL: http://stoet.blogg.se
Postat av: Mikxki

Hoppas att det går bra på SM :)

2012-08-08 @ 13:20:46
URL: http://mikxki.blogg.se
Postat av: Rebba

Lycka till i SM. Jag är en trogen läsare till Linn. Tycker du rider Braven lika fint som hon gjorde, kämpa på nu i SM! Hejar på er så klart! ;)

2012-08-09 @ 01:43:09
URL: http://absolutrebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0