MÄRSTA IMORGON

Imorgon rullar bilen mot märsta med min fina fux bakom. Vi ska hoppa 1 meter och 110 cm, såklart i avdB. Länge sen nu, sist på vingåker där vi debuterade både 1 meter och 110cm med 2 nollor och ett pet på sista hindret. Önska oss lycka till, jag hoppas att mitt lilla gull sköter sig lika bra som han gjort tidigare! :)
 
Funderar även på om jag ska ha kavaj eller kingsland tröjan imorgon, hmm. Tror nog att det blir tröja, länge sen jag hade den.
Målet imorgon är att få till bra rundor med bra flyt och såklart nolla! Var förresten och tränade med Shadde här om dagen för en ny tränare som även han var väldigt förtjust i honom och sa att han hade grymt mycket kapacitet. Som ni säkert sätt på bilder så hoppar han GRYMT bra med sina bakben, helt sjukt. Som Kribba(som jag tränade för) sa: Han hoppar så bra med bak att han glömmer fram. Men det är bra att det är fram som är lite knepigare eftersom att det går att fixa till som inte bak gör! :)
 
Tror att det kan bli riktigt bra det här med Shadde, han har bara fått positiv kritik av alla kunniga som sett honom vilket är sjukt kul och håller motivationen uppe trots att han är pain in the ass på marken.


 
/Elina
 

Kommentarer
Postat av: bella

där ska tyra sjöstedt oxå tävla med landsfreid och joe :))

2012-08-31 @ 22:53:32
URL: http://stoet.blogg.se
Postat av: Louise

Lycka till!! :D
Kämpa på med honom - det är såå värt det! Känner igen mig i din situation, med en jättehärlig häst att rida med som var en riktig "skitstövel" från marken (gick över mig, högg, sparkade, var halvt omöjlig att hämta i hagen och att rida ut själv med mm..) Men det löste sig - nu efter ca 1 år så vet man hur värt det är när han istället kommer galopperande i hagen när man ropar på honom och vilar pannan mot en och dessutom har blivit 1000ggr lättare att hantera. Så kämpa på - vi håller tummarna för er!! :)

2012-09-01 @ 12:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0