KANSKE TILLBAKA PÅ BLOGGEN IGEN

Det verkar just  för tillfället att ni åter igen kommer att få läsa om mig och Frans här på bloggen, tjoho!!! Jossan har nu sagt till mig och mamma att hon inte vill ha Frans pga att hon inte tycker att han är rolig att rida osv. Så vi har bestämt att jag ska rida Frans nu ett tag framöver, typ till nästa år, har hon inte ångrat sig då så får vi sälja honom tyvärr.
 
Han är mycket svårare än Stormis på marken och jag tror att det är det som får henne till att hellre vilja rida Stormis, för i dagens läge så hinner hon knappt med Frans. Dock älskar hon att hoppa honom så hon skulle mer än gärna låta mig rida honom hemma och sedan hoppa, men noppie, antingen får hon rida allt eller så får jag hoppningen också! :)
 
Allt detta är inte 100% säkert ännu, men 95%, så kanske kommer det nu att komma upp en bild på Frassemannen på headern igen! :)) Han är så jäkla underbar den ponnyn och jag älskar honom så otroligt mycket!
 
 
 
/Elina

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul :D

2012-08-26 @ 18:32:24
Postat av: Johanna

Bortskämd lillasyster?

2012-08-27 @ 06:24:21
Postat av: Anonym

Vad har hänt med shadde?:0 såg på instagram?!?!?:'(

2012-08-27 @ 07:51:00
Postat av: Anonym

Nej det var nu Emil,hehe,sory!:/

2012-08-27 @ 08:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0