||*&}=¤#"!?½`||

Usch, jobbig dag idag på årsta. Min kropp har varit helt cp och inte kunnat chilla ner en sekund... Ena sekunden har jag varit helt speedad och inte kunnat sitta still eller hålla käften och andra sekunden så kunde jag knappt hålla upp ögonen och ville bara sova och vart irriterad som fan, hmm, hormoner? Eller kanske berodde på mina sömnproblem inatt?
 
Nej, jobbigt har det varit kan jag lova, sen har jag dessutom haft ont i magen lite till och från, blä. Men imorgon hoppas jag att det blir bättre så att jag kan konsentrera mig lite mer på hästarna och inte vara helt flippad.
 
Annars har dagen varit bra, träffat många saknade  personer, chillat runt lite och haft det allmänt soft. Annie red SM klassen idag på Texas och nollade och fick placering, så grymt. Även grymmaste Frallan nollade SM-klassen med Aragon! :))
 
Nej vet ni vad så ska jag sova och se till att min kropp får vara utvilad till imorgon så kanske allt blir bättre, hehe. Kanske några tidsinställda kommer upp.
 
/Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0