URSÄKTA

du tror väl du är bättre på att rida än va du egentligen är, eftersom att du ramlar av så fort du sätter dig på en annan häst. eller?

Okej jag är inte på humör för att idioter ska kommentera på bloggen. Trots att du är anonym så vet jag att du bland annat bor i göteborg vännen! Men tack för kommetaren, kanske skulle våga stå för vad du säger nästa gång istället för att vara anonym? Jag förstår att det är svårt att skriva sitt namn om man säger något man inte står för. Du får gärna ha din åsikt men du kan hålla den för dig själv, för jag klarar mig bra utan att läsa den, okej?


/Elina

Kommentarer
Postat av: manda

Såna där kommentarer är bara så himla onödiga!Förstår inte vad som får dom att orka gå in på kommentera och skriva ens, de borde inte ens läsa bloggen om h*n har så mkt emot dig. Jag har ridit min häst i fyra år och kan fortfarande åka av när han bestämmer sig för att busa iväg. Full förståelse för dig elina!

2012-04-25 @ 23:18:23
URL: http://ryyttarduon.blogg.se/
Postat av: Johanna

2012-04-25 @ 23:19:59
Postat av: Johanna

Tyvärr sjunker du till samma nivå som den personen när du formulerar dig som du gör. Ett tips till nästa gång, skriv inte dumma jävla människa och att du inte vill ha idioter till läsare utan spåra ip adressen så du får fram ett telefonnummer och ring sedan upp personen och då ser du om han/hon vågar stå för det de skrivit

Kram!

2012-04-25 @ 23:23:48
Postat av: Amanda Pellnäs

Hahahhah jag känner exakt dig då jag får sånna där kommentarer. Visst med folk som har olika åsikter osv men då idioter langar korkade kommentarer och är anonyma vill man ju bara skratta typ. Eller strypa dem haha.

2012-04-25 @ 23:24:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0