TÄVLING IMORGON

Haha omg, ska tävla Frans imorgon på Sundby, LC och LB. Har inte suttit på honom sedan Södertälje som var för runt 3 månader sedan, eller jo satt på honom idag för att känna lite och shiiiiit, trodde jag skulle ramla av...

 Har ju ridigt Emil så himla mycket nu den senaste tiden så när jag satt på Frans så kändes det som att jag satt vid hans öron, var tvungen att korta mina läder två hål från vad jag brukar ha eftersom att jag kände mig så stor. Fast vet ju att jag inte är så stor på honom som jag kände mig så det är bra!

 Ni kanske undrar hur det kommer sig att jag ska hoppa Frans? Jo såhär ligger det till, Jossan var anmäld till Sundby med Mint och Frans men skulle avanmäla Frans och anmäla Majsan istället och då tänkte jag att jag likväl kunde ta Frans istället för att avanmäla honom eftersom att Karin från vårat stall även hon åker så då stoppar jag in Frans där! Detta kom jag på runt 1 idag :)

Jag tror både jag och Frans tycker att det är roligt att gå ner i klasserna lite, blir mer lek och roligt på en gång. Hoppas att det går bra. Har somsagt inte ridigt honom någonting, haha.

Älskar Sundby som tävlingsplats, det är såå mysigt. Diggar även att 1,2 och 3an får bucklor, ska kriga efter två sånna! :D

Här är film från sist vi var på Sundby.



Jag hoppas att ni håller alla tummarna för oss imorgon, vi får se hur det går! Kanske ramlar av för att han är så liten! :P



/Elina

Kommentarer
Postat av: Nellie Schönbeck

Rider på Sundby så kommer vara där imorn! Hoppas jag ser dig!

2012-04-08 @ 21:00:33
URL: http://nellieochwilma.blogg.se/
Postat av: Hedda♥

Varför smiskade du till honom direkt när du fattat galopp?? :(

2012-04-09 @ 06:44:53
URL: http://heaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0