svar från Frågestunden

Din största dröm ? 
Hur lärde du och Elina känna varandra ? 
Älskar eran blogg oxå ,jättestort fan och du är så otroligt fin med dina hästar //c

Svar: Min största dröm för tillfället är att komma till SM med Braven. Men jag har massor av drömmar, för framtiden, med hästarna, för mig osv.

Jag och Elina lärde känna varandra genom att vi blev grannar när vi var små (vi är det fortfarande). Vi har känt varandra i 13år.

 

Tack så mycket! Det värmer! :D

 

Vad väger du och hur lång är du?:)
Skostorlek?
Favoritfärg?
Vilken av dina hästar är lättast att rida, lättast att hoppa och lättast att rida dressyr på osv?

Svar: Jag väger 52kg och är 165cm lång.

Jag har skostorlek 37/38.

Mina favoritfärger är marin blå, röd och vit.

Roxi är lättast att rida, Braven är lättast att hoppa och Roxi är lättast att rida dressyr på.


Vad heter du i mellan namn?
Ska du på något ridläger, det där fjordninglägret eller vad det nu heter?
Oskuld? ;) Okysst?
hur högt (enstaka) har du hoppat med braven och roxi?
hur gammal var du när du fick roxi?
Vilket gymnasium ska du gå? vilken linje?
kan du välja fem av dina bästa kompisar och beskriva dom? skulle vara kul att få höra vad för sorts vänner du har ^^
SJUKT BRA BLOGG!!
skriftligt!

Svar: Jag heter Charlotta och Alina i mellan namn.

Jag kanske ska till ett fälttävlansläger i sommar, men jag ska inte till Taffsnäs iår.

Tar inte upp för privata frågor på bloggen. ;)

Det högsta jag hoppat med Braven och Roxi är 110cm.

Jag var 12år.

Jag hoppas på att få gå Natur på Bromma gymnasium.

Mina fem bästa kompisar är Linnea, Anna, Sara, Mira och Hanna. Jag många kompisar men de jag nämnde nyss är de jag verkligen kan berätta allt för och kan vara mig själv med. Jag litar på dem till 100% och de älskar mig trots att de vet mina brister.

 

TACK så mycket! :D

'

 

tittar du på big brother & vem hejar du på isåfall? 
vilken hästras tycker du mest om?
vilka är dina favoritbloggar?
du allergisk mot något?
vem är din idol & vad för sorts musik gillar du?
aldrig mer få äta choklad/aldrig mer få äta chips?
har du en iphone 3/4/4S?
vad för sorts personer stör du dig på?

Svar: Nej jag kollar inte på Big brother.

Jag gillar hästraserna Welsh, Fjording, New forest och många andra.

Mina favoritsbloggar är Dressyrmupparna, JuliaWesen, Ponnysanning, Gennes, Jessicas, Isabelles, Joannas och linnolsson.

Jag är allergisk mot pollen, gräs, hö, äpplen, nötter och säkert massa mer. Jag har även Astma som inte gör saken bättre.

Menar du då musikidol? Jag gillar bandet The Script och älskar låtarna nothing och Breakeven.

Aldrig mer äta chips. Jag ÄLSKAR choklad.

Jag har en Iphone 4S

Jag stör mig på människor som alltid måste ha rätt och är långsynta, jag blir så jäkla irriterad.

 

/Vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0