svar från frågestunden

Vem är din största idol???
ÄLSKAR ERAN BLOGG!!!!!!!!!!!<3<3<3<3

Svar: Min största förebild är Jan Brink.

TACK ska du ha! :D

 

Brukar du trimma Roxi hemma på kandar? Vad är ditt mål med Roxi, förutom Sm, Nm. Utan jag menar kanske La, la:p1 eller kanske sm? :)

Svar: Nej det brukar jag inte, jag har ridit på det 2gånger för att det var roligt att testa.

Jag vill kvala till nationellt med Roxi, hon har ju redan ett kval! Hur coolt skulle det inte vara att komma med en fjording på en nationell tävling? ;D


din favorit blogg?

finaste färgen på en häst?

din favorit sport förutom ridningen såklart? ;)

de finaste kortet du har på dig/roxi/braven?

den finaste kortet du har tagit på nånting?

de bästa köpet ever? hästsaker
de bästa köpet människo grejer?

de finaste kläderna du har?

om du hade hur mycket pengar som helst men inte fick köpa nåt som hade med hästar att göra va skulle de va?

bästa julklappen?

bästa ridlägret?

sämsta som har hänt dig inom ridningen?

va tycker du om ponnymammor?
har nån "ponnymamma" sagt nåt mot dig nån gång?

haha "lite" fårgor till en grym tjej!

Svar: PONILOVERS

Vit, svart och isabell.

Friidrott och gymnastik.

De finaste korten på mig, Roxi och Braven – SE NEDANFÖR SVAREN.

Jag tar inte så fina kort, så de vill jag inte visa, haha. ;)

Det bästa köpet ever (hästsaker) är mitt Schockemöhle träns och täcke!

Det bästa köpet (människosaker) är mina jeans och mina converse.

De finaste kläderna jag har är mina jeans (från JC), stickad tröja (från vero moda), blommig blus (från ginatricot) och min tjocktröja med amerikansk flagga (från Bikbok).

Om jag mycket pengar och inte fick köpa något i hästväg, skulle jag nog köpa min egen ö och fylla min garderob med massa fina kläder!

Bästa julklappen var min Iphone 4S!

Bästa ridlägret är Taffsnäs.

När jag blev för lång för min shettis och var tvungen att sälja honom.

Det kan väl hända att de är lite irriterande, men själv har jag ingen "ponnymamma" (men jag har en mamma, haha)så det är skönt! Och nej, ingen ponnymamma har sagt något till mig.

 

Tack så mycket! DU är grym!

 

Mina frågor: :)

*1. Hur lång är du?

*2. Vilken är din naturliga hårfärg? Bild?

*3. Om, när vill du/ har du planer på att skaffa storhäst?

*4. Vad skall/vill du gå på för gymnasium, och varför just det/ den inriktningen?

*5. Vad vill du helst jobba med/ ha för arbete när du blir "stor"? ;)

*6. Hur många egna tekniska prylar (mobiltelefoner och datorer) har du/ har du haft? ;)

*7. Hur tänker du med dina ponnys i framtiden? Man har ju ändrat de svenska reglerna till att fr. o. m 2014 får du endast tävla ponny till 16 års ålder. Berätta gärna :)

 

 

Svar: 1. Jag är 165cm.

2. -SE BILDEN EFTER DE HÄR SVAREN-

3. Antingen skaffar jag stor häst när jag säljer Roxi eller så väntar jag tills jag blivit 18år.

4. Jag ska troligen gå Natur på Bromma Gymnasium. Jag valde Bromma för att det ligger nära och ska vara en bra skola. Jag valde Natur för jag vill ha många möjligheter, för jag vet inte vad jag vill bli i framtiden.

5. Vet inte.

6.  Jag har en dator (Macbook Pro) och en Iphone 4S. Jag har haft 3mobiler innan och 2datorer.

7. Skämtar du? Annars går jag och dör nu.

 

/Vicky

Kommentarer
Postat av: Sara

Menar du att du inte har någon mamma alls eller någon ponnymamma? :o

2012-04-07 @ 13:40:03
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0