STALL LEDIG

Idag var det då måndag igen, sista veckan nurå innan lovet. Som vanligt så går jag lång dag på måndagar och därför inte är i stallet. Ganska skönt faktiskt att ha en dag i veckan ledigt, tror man behöver det också.

Dagen har kännts riktigt onödig. Började med gympa som slutade en halvtimme tidigare än vad den skulle, sedan har vi 2 och en halv timmes rast fram tills svenskan (3 nu) som jag inte ens har idag då det är nationella muntliga och jag har redan gjort mitt. Alltså så hade vi 4 timmars rast fram till matten där vi hade prov. Blev klar efter en halvtimme och hade då rast en timme och sedan en heelt onödig historia lektion som vi fick sluta 30 minuter tidigare från.

Imorgon är jag faktiskt "sjuk", hehe. Ska in till Brunmåla med Solle och kolla igenom honom, igen... Jag hoppas verkligen att de kan hitta felet nu, är så grymt trött på att ingen jävel (ursäkta) kan hitta vad som är felet på honom. Men har hört att de ska vara väldigt bra där, tydligen så jobbar de i team, så jag hoppas verkligen på det bästa nu.

Saknar att rida min prins så oerhört mycket.


/Elina

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh ni är så fina!!

2012-04-02 @ 23:22:04
URL: http://teamgv.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag åkte dit med min ponny. Det visade sig att han hade kissing spines på 5 ställen, artros i båda bakknäna, och lite vassa benbitar i kotorna.



Dem ville ändå behandla och behandla men vi bestämde oss för att ta bort honom då han ändå var 17 år.



Sen var min kompis där med sin svindyra hopphäst. Dem sa att det bara var muskulärt, på atg sa dem att han oxå hade kissing spines och artros i ett bakknä. Han är oxå på dem evigt gröna ängarna nu <3

2012-04-03 @ 07:31:54
URL: http://eliinlindgrens.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0