ojdå

Dålig uppdatering, jag vet. Men jag har inte haft lust att blogga på ett tag. Men nu lovar jag att bli bättre!
Jag såg en rolig sak nyss, Braven ligger rankad 16 i Sverige just nu (d-ponny), och i ekipagerankningen ligger vi också på 16onde plats. Jag vet att det inte kommer vara så här i en lång tid framöver men det är roligt att se! Jag och Braven har nästan gjort flest starter, men de flesta har varit regionala, så man får inte många poäng av dem om man blivit placerad, typ max 9. Men i nationellt kan man få mycket mer poäng. :)
Väldigt roligt iaf! :D
/Vicky

Kommentarer
Postat av: Josefine

Kul :) ni är verkligen fina tillsammans! :)

2012-04-10 @ 17:18:55
URL: http://dropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0