NOLLSTÄLLD

Idag kör vi igen! Upp till stallet om en timme och morgonfodra hästarna, sedan ut och rida på Emil. Därefter åker vi mot Brunmåla idag igen där min älskling redan finns.

 Jag vet inte riktigt vad jag ska hålla tummarna för idag, det är två saker som det kan vara och jag har ingen aning om vad som är bäst. Fuck.

 Men nu kör vi, jag hoppas att de kan hitta felet redan idag och ställa en diagnos så vi vet vad som väntar. Jag håller alla fingrar och tår jag har på det bästa, hoppas att det räcker!


/Elina


Kommentarer
Postat av: malin

håller alla tummar jag har för att de går bra idag!!!!!!!!!!

2012-04-04 @ 09:48:50
URL: http://malinsjolander.com
Postat av: Linnea

Hej! Jag har börjat läsa den här bloggen för ett tag sen! Och jag har märkt att du oftast skriver "pappa" tog kort idag osv.

Var är din mamma? :) Tacksam för svar! Älskar er blogg! Stor Kram /Linnea

2012-04-04 @ 09:57:14
Postat av: elise

håller alla tummar och tår för att det ska gå bra!

2012-04-04 @ 17:13:07
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0