NÄR FAN KOMMER FRAMGÅNGEN????

Asså det är så sjuuukt mycket som händer i min familj just nu, allt är verkligen kaos- typ. Tror det är meningen att vi inte ska hålla på med djur eller nåt..


Solero är skadad, Emil är lite halt, Kajser gick inte igenom besiktningen och Stormis lyckades fastna i staketet här om dagen när han hälsade på Chillan för att han slog upp framhover och lyckades trassla in sig och fick ett rejält brännsår på bakbenet i karleden så han var väääldigt halt, antagligen inflamation i såret. Men nu är han bra igen, bara lite tjock men inget farligt. Igår kväll dog Jossans marsvin, ingen aning om varför, 1 och ett halvt år gammal och alltid varit tjock och glad, antagligen har hon fått tumörer i magen. Och nu på morgonen ringer mamma och säger att Solle sprängt sin sjukhage och sprungit runt som en tok i den stora hagen och bockat och haft kul. ÅÅÅH jag tror snart jag smäller av, det här måste ju bara vara ett tecken på att gud straffar oss..

Jag tycker att det räcker med motgång nu för vår familj.. Nog för att man behöver motgång för att man ska få framgång, men nu, nu är det kanske liiite för mycket..


Aja, Solle såg iaf inte halt ut och jag hoppas verkligen inte att han dragit ut sin sträckta muskel igen som vi försöker få att läka.



/Elina

Kommentarer
Postat av: Emilia

Håller tummarna att ni får det lugnt och bra nu. Så att alla får bli friska och må bra!

2012-04-22 @ 13:13:44
URL: http://stallamigo.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Tycker att det ör precis likadant i vår familj.Hästen jag har nu har varit skadad till och från sen vi köpte henne oktober 2010 då hon var 5...Min systers häst är halt på ett bakben, sadeln funkar inte hoppar inte, för stark och typ allt annat,börjar nästan tro att vårt stall är förbannat...

Hoppas att allt löser sig för er

2012-04-22 @ 14:02:10
URL: http://dressyrgumman.blogg.se/
Postat av: maja

Stackars er !! :(

2012-04-22 @ 20:45:15
URL: http://msveriin.blogg.se/
Postat av: Ida

Oj, många skadade djur. Låter inte kul :(

2012-04-23 @ 13:43:37
URL: http://idaoelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0