LILLE CHILLAN

Jag har bestämt mig för att jag inte vill ha Chillan. Tycker inte om det hon gjorde bakom hindrena, även fast hon bara gjorde det 2 gånger så är det 2 gånger för mycket. Det är inte okej att hon helt plötsligt gör så så fort det inte passar henne eller om hon är i en bom. Det blir istället dålig och osäker ridning när man inte vet vad hon ska hitta på efter hindrena.


Jag har också kommit på att ston inte är min grej, jag är en riktigt valack människa. Tycker de är så mycket roligare och mysigare att hålla på med i huvudtaget, thats it. Så mitt letande fortsätter så får vi se om det dyker upp någon intressant snart! :) Bara för att jag sagt nu att jag inte vill ha ett sto och jag heller inte vill ha en fux så kommer min nästa häst säkert vara ett fux sto, hur typiskt? aja, vi får se, ödet bestämmer! ;)

Här får ni lite bilder på Chillan iaf!





/Elina

Kommentarer
Postat av: Stina björklund

Förstår dig ang ston haha!



Men varför inte en fux? Jag är bara nyfiken :)



Jag ville inte ha en fux förut för jag tyckte dem var fula! Självklart blev det en fux;) nu Tkr jag det är den vackraste hästfärgen haha :)

2012-04-20 @ 18:35:14
URL: http://Sstinabjorklund.devote.se
Postat av: Ida

Låter som ett klokt beslut. Var kräsen i ditt val av häst!

2012-04-20 @ 21:18:51
Postat av: Linda

http://www.amandagullstrom.n.nu/mina-hastar- fina hästar!

2012-04-21 @ 14:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0