hopptävlingen

LD
Jag efter anmälde mig till LD, en clear round. Han var fin på framridningen och framhoppningen, han kom rätt alla gånger när jag hoppa fram. På tävlingsbanan blev han jätte pigg och taggad, vi nollade den rundan! Jag trodde att han skulle bli rädd för något av hindren för de var lite tittiga, men han kolla inte äns på dem!

LD+5
På framridningen och framhoppningen var han lite seg. När jag kom in på banan blev han pigg och taggad igen! Vi nollade den klassen också, vi kom precis utanför placering. Men jag är sjukt nöjd med honom, vår första hopptävling tillsammans. Jag trodde jag skulle bli rädd för höjderna när jag tävla, jag kände att jag var lite rädd på framhoppningen men när jag kom in på banan, så var jag så foukuserad så jag glömde bort att vara rädd.
Han är så grym, min prins♥
/Vicky

Kommentarer
Postat av: Linn Ingvarsson

Härligt!!!

2012-04-30 @ 22:06:37
URL: http://dressyrmupparna.se
Postat av: Joanna B

Vicky, pappa filmade dig i L:Dn om du vill ha den filmen också? :D

2012-05-01 @ 09:33:58
URL: http://capirossin.blogg.se/
Postat av: maalin

haha många som tog kort lät de som ;)

2012-05-01 @ 14:06:05
Postat av: noora

Åh, så fina ni e! Ska du tävla honom mera i hoppningen? :) Jag tror ni kommer vara svåra att vinna över isf ;)

2012-05-02 @ 21:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0