försöka sträva mot samma känsla

Jag red Braven i ridhuset igår, det gick verkligen inte bra. Han var spänd och stressad, varför vet jag inte. Han har inte varit så på väldigt länge. Idag ska jag träna för Ulrica och då hoppas jag att han känns bättre!
Jag ska försöka sträva mot samma känsla på träningen idag och på tävlingen imorgon, som jag hade på träningen för Birgitta Kjellin för ett tag sedan (videon nedanför). Han har alrig varit så fin! Det är verkligen det bästa pass jag ridit på honom och det är underbart att jag fick det på film. För då kan jag sitta och kolla på den om och om igen för att känna samma känsla. :)
Underbara ponny♥
/Vicky

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ni är verkligen jätte fina ihop och du sitter som gjuten i sadeln! :)

2012-04-14 @ 12:08:40
URL: http://stallamigo.blogg.se/
Postat av: Matilda Nordquist

ÄLSKAR din blogg!! Gör du länkbyten, undrar isåfall om du skulle vilja göra ett länkbyte med mig? ;) Kram Matilda

2012-04-14 @ 21:29:23
URL: http://matildanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0