födelsedagspresenter?

Förra året önskade jag mig ingenting i födelsedagspresent, men iår har jag redan hittat lite saker jag vill ha (Jag fyller år 26augusti, haha). Jag älskar vinrött! jag älskar även marin, rött och vit, men jag har allt i de färgerna.






Här är de sakerna jag önskar mig (har tur om jag får något av detta):



Tävlingstäcke
TÄVLINGSTÄCKEN - Bäver ofodrade - Bävertäcke med front ofodrat Glögg
Boxgardin (dock vill jag ha svart kantband och guldig passpoal. Sen vill jag ha mitt namn broderad och en dressyrhäst i högra hörnet)
TÄVLINGS PRODUKTER - Boxgardiner - Boxgardin glögg modell 4
Ridtäcke (dock svart kantband och guldig passpoal)
RIDTÄCKEN - Fleece - Ridtäcke fleece vinröd
Schabrak (dock vinrött kantband och guldig passpoal)
SCHABRAK - Bomull - Bomulls schabrak vit

Vad tycker ni? Skulle inte tävlingstäcket, ridtäcket och schabraket bli riktigt snyggt på Bravis? :D


/Vicky

Kommentarer
Postat av: elise

de skulle nog blir skit snyggt! :D

2012-04-12 @ 23:25:47
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0