DRÖMMAR

Jag har hittat min drömhäst som jag vill satsa allt på. Trots den unga åldern så får det mig inte att backa. Jag ser detta som ett projekt, att forma själv direkt efter mig. Att veta att hästen endast startat några få tävlingar och att ingen känner igen hästen ute på tävlingsbanan gör mig också motiverad. Att kunna få klättra i klasser med en helt okänd häst för människor runt omkring mig, veta att det är JAG som tagit hästen i klasserna och att den ALDRIG upplevt dessa saker med någon annan ryttare innan mig. Veta att han inte är förstörd, bra grundriden och bor hos sin uppfödare.

Jag är påre, all in från min sida. Väntar bara på mamma och pappas klartecken. Jag vet vad jag vill och jag tänker kriga. Jag har mina mål med häst, och jag ska klättra steg för steg. -Enda gången jag backar är när jag tar sats.

/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0