DEPP- SHOPPING

När vi var på väg hem från Ultuna lagom deprimerade körde vi förbi Stockholm ridsport, bara för att. Jag var riktigt deprimerad så ryckte åt mig ett par Animo ridbyxor och sen så fick jag ett par Hunter gummistövlar för att mamma och pappa tyckte synd om mig + att de jag har nu har hål i sig= behövligt. Frans och Solle fick även ett varsitt innetäcke och Jossan köpte ett par Kingsland gummi stövlar, Kingsland skor samt ett Kingsland schabrak.

Depp shopping är det bästa som finns.


/Elina

Kommentarer
Postat av: Teresa

Förlåt, men agequestrian.blogg.se

2012-04-17 @ 22:42:32
Postat av: Sarah

Gud va snygga Animo byxorna var!

Vad heter modellen? :P



Synd att hästen inte gick igenom :/

2012-04-20 @ 17:28:09
URL: http://sarahfolkesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0