10:29

Jag har precis kommmit hem från skolan, väldigt tidigt idag, skööönt. Hade nationella prov i Svenska i 3 timmar, vi skulle skriva en uppsats om relationer. Jag skrev såklart om min och Solles relation, den bästa jag har i mitt liv. Det var väldigt svårt att formulera på ett papper om vår relation och varför den är så stark osvosv, jag kunde knappt sluta skriva för jag kan inte beskriva tillräckligt hur mycket han betyder för mig på några ynkla papper. Men efter 3 papper, fram och baksida var jag tvungen att sluta. Var klar efter 1 timme, skillz huh?

När jag hur som helst var klar så hade jag 4 timmar till nästa lektion som var språk, orkade inte vänta så åkte hem istället. Nu sitter jag hemma i soffan och kollar på Disney channel (Standard:$) jag ska även skriva klart lite saker och skicka in till skolan, passa på liksom. Sen ska jag nog åka med mamma och Jossan till bromma och köpa ett nytt marsvin eftersom att det andra dog, vi tycker så synd om den lille som är kvar så hon ska få en kompis.

Sedan blir det att åka till stallet. Ska rida Emil, wehooo. Vi måste trimma igång nu ordentligt inför måndag, då blir det första starten på lokalt, nämligen hela 90 cm på Färingsö rididrott. Så jäkla kul, men det är väldigt tittigt där, ute bana och ja, så vi får se vad den stora bestämmer sig för när vi är där ;)

/Elina


Kommentarer
Postat av: Emelie Hollstén Båskén♥

Har du ny häst? :)

2012-04-27 @ 11:53:22
URL: http://justemse.blogg.se/
Postat av: Anna

Det var väl engelska nationella? Jag skrev också om min häst idag xd

2012-04-27 @ 16:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0