jag blir trött på patetiska kommentarer

Sofia om 7. En sak som aldrig får hända!:
Rider du bara på dina hästar eller?:( "Så pass skadade att jag inte kan rida dom" öh, är det inte värre om dom är så pass skadade att dom måste avlivas, eller lider överhuvudtaget?



Jag tycker att det här är en väldigt onödig kommentar. När jag säger att jag aldrig vill att mina hästar ska bli så skadade, så pass att jag aldrig kan rida dom något mer är för att rida det är det bästa jag vet, jag älskar att sitta på hästryggen, på MINA hästar.

Sen kan det var så illa att man måste avliva, jag vill inte ens tänka den tanken. Det kan hända, men det skulle vara det värsta som någonsin skulle hända. Så frågan var, en sak som aldrig får hända, så det är väl inte så svårt att förstå att jag skrev som jag skrev? Om du aldrig skulle kunna sitta på din häst, skulle inte det vara en dålig sak?

PRECIS, Så tro inte att jag är något värdelöst kräk som bara vill sitta och rida mina hästar, JAG ÄLSKAR mina hästar överallt annat på jorden, och om du inte förstår det, kan du dra ifrån min blogg.

Fast det kommer alltid finnas nån som inte alltid förstår vad jag menar.

Men för er som alltid ställer upp för mig, är värda guld ska ni veta!♥

Tvinga mig inte skriva nått sånt här ingen, för jag är verkligen ingen person som gillar att skriva sånna här inlägg. :)

Det här är lycka♥

/Vicky

Kommentarer
Postat av: Hedda

Dina hästar är verkligen underbara :)

2011-10-21 @ 15:48:14
URL: http://tuckmill.blogg.se/
Postat av: Shuni - hästblogg

Bry dig inte vicky, de där va väl en trög person som bara är avundsjuk och inte förstod vad du menade. Ta inte åt dig av sånna skit kommentarer, du förtjänar bättre så snäll som du verkar vara :D!

2011-10-21 @ 19:30:05
URL: http://shuni.blogg.se/
Postat av: sofia

jag tror hon menar att du bara bryr dig om att rida och sitta på dina hästar , att du är typ lite ego och inte bryr dig om hästarna utan bara om att få rida!

men så vet ju ALLA att det inte är , så ta inte åt dig det. <3

2011-10-21 @ 20:54:39
Postat av: Jessie

Klockrent svar på tal! ;)

2011-10-22 @ 23:56:27
URL: http://dressyrfjollorna.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vilket snyggt Kandar du hade vad äre för märke?!

2011-10-27 @ 21:51:22
URL: http://amandalodesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0