Tjenare alla gamla goa

Tjenare, hur är det med er gamla läsare på ponilovers då? Kände att jag fick ett ryck om att bara få skriva ett inlägg här, saknar den faktiskt :( Alltid när jag ska gå in på min andra blogg så skriver jag atomatsikt in ponilovers adress, sorligt. Haha, det händer även rätt ofta att jag och Victoria snackar om bloggen och om att man ändå går in och kollar den hela tiden, kanske kommer den igång snart? Vem vet ;) Jag blir helt galen just nu i mina fingrar och vill bara skriva så mycket att jag inte vet vad jag ska skriva XD

Ni som läser min nuvarande blogg vet ju lite om vad som händer i hästvärlden runt mig just nu. För er som inte vet så körde frallan på sin tävlings comeback i helgen, LC och LB. Han börjar med att vinna LC och sedan även nollar LB och kniper en andra plats. Solle ska vi åka till Valla med på fredag så att dem kollar upp hans rygg, den är inte riktigt helt okej.

Skolan rullar på brabra, sköter mig faktiskt dessutom. Klassen är skön vilket också är bra :D




Kommentarer
Postat av: Hedda

Börja nuuuu!!! ;D <333

2011-10-04 @ 21:55:29
URL: http://tuckmill.blogg.se/
Postat av: Anonym

Börja snälla vi fick (ponni) från er !

Stort fan !!!!!!!!!!

Snnnääääälllaa, Jag älskar er blogg och vill att ni ska fortsätta blogga HÄR OCH NU!

2011-10-05 @ 21:18:15
Postat av: Elise

å vad kul med ett nytt inlägg här, KOM IGEN NU OCH BÖRJA IGEN! :D

2011-10-05 @ 21:27:27
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/
Postat av: bea

Underbart med inlägg, saknar er blogg :((

2011-10-06 @ 11:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0