stallet idag

Jag hade tänkt hoppa i sommarhagen idag med braven, men så blev det inte. För det första började det spöregna och det blev halt, för det andra hade dom tagit bort hindrerna där ifrån så då blev det lite svårt. xD

Så jag bestämde mig att rida ut på grusvägarna, han skötte sig galant i traven men sen när jag skulle börja galoppera, fick han damp och började byta galopp hela tiden, gjorde luftsprång, några stegringar och sparkar. Så istället red jag iväg till sommarhagen (han koncenterar sig bättre där) och red igenom honom lite lugnt. När jag skulle gå tillbaka till stallet mötte jag Elina och Linnea, så jag red ut med dom en sväng också, då var han lugn! :)

Roxi fick vila, hon har tappat en sko. Duktig häst!



/Vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0