idag ska jag..

Idag ska jag och pappa åka iväg till Stockholms Ridsport, Hööks och Horze (allt ligger ju på samma ställe, så varför inte gå in på alla butiker ;D). Framför allt ska jag köpa en ny kavaj, min är så liten! sen ska jag köpa ett regntäcke till Roxi, då hennes är väldigt gammalt och har börjat läcka in. Jag måste även ha en del reflexer, ett tunt ländtäcke, gummisnoddar och säkert lite mer nödvändiga saker. :)

Ikväll ska jag göra iordning Braven och alla hans grejer till imorgon, då blir det tävling! ;)


Foto: Alexandra Lundmark

/Vicky


Kommentarer
Postat av: sofia

fin bild! måste bara säga att eran uppdatering är 1337 nu asså!! keep up the good work! :D

2011-10-08 @ 10:30:38
Postat av: Madde

Hej, vart ligger stockholms ridsport? Jag har varit där och gått in på Horze och Hööks men inte sett en till hästbutik :o :D

2011-10-09 @ 11:42:23
URL: http://westerdal.blogg.se/
Postat av: Erica

känner mig lyckligt lottad som har gångavstånd till alla tre affärer !xD

2011-10-15 @ 00:29:59
URL: http://havrebarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0