Dagens ridpass

Jag började med att rida Solle på banan. Hade först tänkt att rida ut med det är så helt och äcklligt överallt så ville inte att han skulle halka. Först skrittade vi ut med Linnea och Abo vilket gick jätte bra. på banan så red jag helt simpelt, rullade bara runt på spåret och han var hur lugn och fin som helst. Har blir bara lugnare och lugnare för varje dag jag rider nu, tummen upp!!


Sen fick jag äran att rida Harry lilte imellan så passade på. Han är ju en gammal travare så han är lite speciell och riktigtriktigt känslig av sig. Det var lite krångligt innan man fick in någorlunda känsla i det hela. Haha, men Jennifer tyckte att det gick riktigt bra, så det var ju bra iaf! :D


Frans kom Unni ut till oss för att vi skulle träna på lite kombenation efter stoppen på Enköping. Frans var väldigt pigg och hoppade verkligen som en gud, riktigt klockrent alla gånger och inget tvek någonstans. Hade dock ett mycket högre tempo i galoppen än vad jag brukar ha in i kombenationer så det får jag tänka på att ha i fortsättningen!


/Elina




Kommentarer
Postat av: Anonym

har hon med gamla travaren nån blogg? :)

2011-10-28 @ 09:22:42
Postat av: Rebecka

Jättefin design ni har nu! :)

2011-10-28 @ 14:04:37
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
Postat av: ylva

härliga vinterbilder! :)

2011-10-28 @ 18:10:04
URL: http://ponnyflickornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0