Blogg appen suger

Försökte uppdatera er en hel del igår från min telefon, vilket tydligen inte funkade. Sen han jag inte starta datorn efterom att jag behövde lägga mig och sova. Så nu skriver jag idag istället så ni inte tror att jag glömt er :P Dock kommer inte det här bli så mycket uppdatering det heller eftersom att jag måste iväg till bussen. Jag skulle bara säga att jag inte glömt bort er och när jag kommer hem idag efter skolan så ska ni få mer uppdatering! :D
 See yaa
/Elina

Här är iaf en av bilderna jag försökte få upp igår, Frallans outfit :)


image description

Kommentarer
Postat av: Esther

Jag prova också bloggappen. den är bra tänkt men den funkar ju inte! :(

2011-10-11 @ 15:04:17
URL: http://estherjarvling.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad heter blogg appen? ;)

2011-10-11 @ 15:07:22
URL: http://iidanordiin.blogg.se/
Postat av: linnea

för mig funkar det super dock måste man logga in då o då :)

2011-10-11 @ 19:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0