NÅGRA SVAR

Snygg ;) hur mkt kostade den?
Den var inte så dyr faktiskt, 2500 gick den loss för! :)


Elina: har du en silver/svart gpa eller grå/silver ?
Tacksam för svar:)
Den är Svart/silver egentligen, men med åren så har det blivit lite sliten och mer grå/silver :P

e cappi din gamla häst? :)
Nej det är han inte (:

hur uttalar man Frans riktigta namn. Videoblogg med detkanske ? ;)
Jag vet själv inte hur man uttalar hans namn så skulle vara lite fail att sitta i en videoblogg och kaske säga helt fel. Han heter somsagt Misteur du Gasseau och jag uttalar det Mistör du Gasså typ :P

Heej! Jag har nårag frågor om din lillasyster. Hur gammal är hon? Rider hon bra? Rider hon varje dag? Bråkar ni två ofta? Det var nog det, Heejdå Det är en JÄTTE JÄTTE JÄTTE braa blogg :D :D <3
Hon är född 1999 och är 12 år. Ja det tycker jag att hon gör! Nästintill ja. Hehe ja ganska, fast ibland är det mer och ibland mindre :P

Jossan och Mint


/Elina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heter han Misteur eller Misseteur, står lite olika ibland..

2011-11-29 @ 09:57:01
Postat av: joanna forsling

har hon blogg? :D

2011-11-29 @ 16:49:30
URL: http://forsliing.blogg.se/
Postat av: bella pettersson

en, besök min blogg & släng in en kommentar!

2011-11-29 @ 17:42:06
URL: http://bellabusepettersson.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hehe, har läst franska i 4 år och är väll egentligen ganska kass men jag skulle uttala "Misteur du Gasseau" precis som du stavade det, dock skulle jag säga "dö" (med ett kort ö) istället för "du" XD D.v.s. Mistör dö Gasså :D

2011-11-29 @ 20:48:00
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0