Gästblogg

Hej alla Elinas och Victorias läsare!

Jag heter Sofia och jag står i Elina o Vicis stall, jag är tretton år och jag har en egen ponny
som heter Oh, just call me Gino (Gino) han är en 7 årig c-ponny
som snart vart i min ägo i fem månader! innan Gino så hade jag en B-ponny som hette Bakkegaardens Marco.
med han tävlade jag upp till LA med, men han är såld nu p.g.a min längd.
planen med Gino är att vi ska ut och tävla i vår, så det ska bli kul!
För er som ska på bloggträffen i globen den 27/11 kommer ni även träffa mig där :)

Kan ju också passa på att säga att både Vicis och Elina har riktigt bra personligheter, haha
har nu känt dom i ca 5 år, hyrde även Vicis förra shettlandsponny Pompeji under en period för väldigt länge sedan..haha.


Marco




Gino




Det var allt för mig, ha det bra!

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Evelina

Gina kommer ju från försäljningstallet Östragården som tyvärr inte finns kvar, jag red honom under en tid när jag var där och jobbade för 3 år sen tror jag, han är en riktigt härligt häst, lycka till med honom! :)

2011-11-11 @ 21:52:36
Postat av: Anonym

Haha, gillar hans namn :) söt var han också!

2011-11-11 @ 22:09:09
Postat av: Stina

Det är Marco från Rasta va? Red Ohio, hans bror, rätt mycket när jag red där, underbar häst, red även Marco en del! Men guuuud så vit han har blivit, jag red ju där för massa år sedan och då var han mycket gråare! Lycka till med din nya häst!

2011-11-12 @ 00:31:47
URL: http://sstina.myshowroom.se
Postat av: Louise

Jag red Gino maj 2008 när jag praoade på östragårdens ponnystall :) Han var en väldigt taggad unghäst. Han var egentligen för svår för mig då (var inte så duktig) men jag var bland de första att rida honom med gummisnodd för att få honom att börja söka sig neråt :) Det kunde gå precis hur som helst men han skötte sig så bra så ^^

Även om han var för svår för mig var han en av mina favoriter. Kul att veta var han tagit vägen! Lycka till i framtiden!

2011-11-12 @ 11:21:33
URL: http://ubrkryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0