Resultat den 7 maj

Resultatet idag har varit väldigt upp och ner. I lag klassen LA+5 (115cm) så hoppade han jätte fint 1,2,3 och jag la honom rätt. 4an var en kombenation där jag lägger honom rätt in, men han landar liksom inte utan han fortsätter bara hoppa, så han landar nästan i andra hindret så där kraschade vi och jag flög av. Skrubbade ansiktet och slog sönder hjälmen. Perfekt. Efter anmälde mig sedan till en MSVB för att jag ville hoppa igenom kombenationen som var med i den klassen. Dock så var det en tre kombenation. Men eftersom att den var så tidigt i klassen, nr 4 så tänkte vi att jag hoppar till den och sedan utgår. Men vi bestämde oss för att om jag var nolla så skulle jag fortsätta eftersom att det var en A:0a. Han hoppar så jäkla bra, mot kombenationen blir jag lite tveksam, men jag var stadiga och han hoppade galant. Han kom rätt på varje hinder förutom sista där det blev helt konstigt. Men vi var nolla och kom 2a på det. Min första nolla i MSVB så 1 nolla kvar nu så är jag kvalad MSVA! :D

Film från MSVB idag.


Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Inte för att vara dum eller så, men lite komiskt att du OCH Rosanna Zimdahl ramlade av idag ;)



Hoppas du nollar i en MSVB till :D

2011-05-07 @ 23:51:24
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Klara Hovstadius

Grattis!:)

2011-05-08 @ 00:03:43
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/
Postat av: Stinaaa

grattis!! sjukt fin är han ju också. :)

2011-05-08 @ 08:13:00
URL: http://stinalarsson.devote.se
Postat av: Amanda

Grattis!!! Hur gick de för resten av laget och hur gick de för Josssan med frans?:)

2011-05-08 @ 08:46:25
Postat av: Emilia

När jag ser dina rundor, som går så förbannat fort, kan jag inte låta bli att undra hur vinnarens ritt såg ut? måste ju ha varit sken runt hela banan!

2011-05-08 @ 10:53:45
Postat av: carro

Helt sjukt va duktig häst du har, och du rider såklart grymt också! Ni kommer kunna ta er långt tror jag! Talanger båda två ju! :D



Jag hejjar på er! ;D

2011-05-08 @ 11:20:25
URL: http://skraddarbacken.blogspot.com
Postat av: Maja

Vilken racerponny du har! :D Jättefint!

2011-05-08 @ 15:11:44
URL: http://nilssonmaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

I denna rundan tkr jag inte att det ser ut som att du rider iväg han lika mkt som i den du kraschade.

2011-05-08 @ 19:16:10
Postat av: Anonym

Hur blev det med hjälmen då? hoppade du msvb med en trasig hjälm? :P

2011-05-08 @ 21:40:55
Postat av: Michelle

Du är så sjukt duktig Elina!!

Du vet precis vad du gör och allt ser super ut:)

Älskar också solles härliga hopp vilja

Riktigt FINT ekipage är ni

Kram

2011-05-09 @ 15:26:12
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej , :)

Vad duktiga ni är!! :D

Har en fråga : jo han studsar ju lite i bland eller vad man nu säger. E det för att han är uppspelt eller? :) Han är ju jättesöt!!

2011-05-09 @ 19:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0