Resultat

Somsagt så har resultatet idag inte varit något vidare.

LA A:0A:0
Frans
Var grymt seg, på framridningen, taggade upp honom och ökade och minskade massor. Framhoppningen var han super fin på och lyssnade jätte bra. Väl inne på banan så fick vi inget flyt, vi kom fel på flera hinder. Men vi nollade, väl i omhoppningen fick vi upp tempot lite och flytet vart mycket bättre. Tyvärr så petade vi ett hinder, menmen.
0+4 fel
Tolle
Han var ganska seg, och loj mot hindrerna. Framhoppningen var han jätte fin på men inne på banan så var det inget flyt. vi kom fel på några hinder, men nollade i grunden. I omhoppningen så petade han 2 hinder. Kändes lite som att bensinen tog slut.
0+8fel

Solle
Superfin på framhoppningen och alltihopa. Väl inne på banan så fick vi inget flyt alls, kom fel och han var stark och nej, usch. Kändes inte bra. Vi nollade i grunden och petade sista i omhoppningen. Surt eftersom att jag skulle vunnit med 3 sekunder om jag nollat (tror jag). Men eftersom att det inte var så många nollor så kom vi 8a på det. 
0+4 fel

Inget flyt med någon av hästarna i LAn.

LA+5 A:0
Frans
Han kändes så himla fin. både på framhoppningen och väl inne på banan. Vi fick ett flyt och det kändes jätte bra, 7an var ett plank som vi kom i botten på så det petade vi, tyvärr. Sen hoppade han 8an och 9a,b klockrent. 10an var ett räcke snett efter kombenationen. Jag vet inte riktigt, han låg rätt men sen så tar han något litet extra skutt mitt där så han hoppar typ igenom hindret.
8fel

Tolle
Bensinen var slut redan från början, det kändes inte bra. Han var seg och loj och sög inte tag i hindrerna. Han petade 1an, styrde undan honom på 4an som var en oxer, han låg fel och svarade inte frammåt. Så tyckte det var lite onödigt att hoppa i det läget. Sen så petade han 7an, 9a och 10an.
20 fel tror jag

Solle
Han var perfekt. Lyssnade på mig och väntade på mina signaler och hängde sig inte i bettet. Inne på banan så var han med mig och inte i en egen värld. mellan 1an och 2an tog han min förhållning lite för bra och nästan stannade upp där så fick smacka på honom lite. Han lyssnade super och drog inte iväg, han hoppade jätte bra över hindrerna också. Efter kombenationen så drog han på lite, men han lyssnade direkt när jag tog i honom utan att dra ennu mer. Vi nollade och vann. super ponny!
0fel


Film kommer imorgon!

/Elina

Kommentarer
Postat av: ....

skulle du inte knoppa? :)

2011-05-21 @ 23:07:07
Postat av: essie

BÄSTHÄST!

2011-05-21 @ 23:07:17
URL: http://essiecederroth.blogg.se/
Postat av: emma

GRATTTIIS!!! TUSEN GÅNGER OM! :D <3

2011-05-21 @ 23:09:40
URL: http://emmawillgards.blogg.se/
Postat av: Anonym

^^ olika typer av hästar?

jag tävlade idag. LC o LD. LD: fin, men glömde bort banan ^^ LC: kom fel o vägrade. och han kom fel o vi rev heeeela hindret, allt la på marken,^^ men han var suuuperfin

2011-05-22 @ 13:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0