barnsligt

En sak som kan störa mig är när folk sätter sig över andra. Man kan speciellt märka det på ridskolor. Dom äldre och dom som ridigt längre sätter sig över dom yngre och dom som kanske ridigt kortare. Tror att dom är störst, bäst och vackrast. Speciellt irriterande är när dom tror att dom är så mycket bättre än vad dom egentligen är. Tycker det är väldigt fel, alla har ju varit nybörjare någon gång. Sen om man ska gå vidare så gillar jag heller inte privat ryttare som ser ner på folk som rider på ridskola. Jag menar, alla har inte samma möjligheter, vissa kanske inte har råd eller vill ha en egen häst. Visst man lär sig allt mkt fortare om man har egen häst, men faktiskt så finn det folk på ridskolan som rider bättre än ryttare med egen häst.

Ja, det var det jag ville säga. Håller ni med?
/Elina

Kommentarer
Postat av: beckiiis

Håller helt med dej!

fin blogg =)

2011-05-16 @ 23:58:04
URL: http://beckiiis.devote.se
Postat av: Anonym

Håller definitivt med ;)

2011-05-17 @ 09:56:59
Postat av: Amanda

Jag håller med dig till 100!

I de lägre klasserna på tävling är det faktiskt ofta som ridskoleryttarna kommer före privatryttarna!

2011-05-17 @ 16:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0