tidsoptimist

Vi åker somsagt till Gotland imorgon bitti. Färgan går 11.00 och vi måste åka från stallet runt 8-9 tiden. Mamma, Jossan och jag kommer åka upp till stallet vid 6 tiden på morgonen ungefär för att fodra alla hästar och sedan släppa ut dom. Sen ska vi åka till Nynäshamn där färjan går ifrån. Det innebär alltså att allt måste vara packat och klart till hästarna IKVÄLL, ska även packa husbilen med allt till MIG! Förstår ni vad stressigt detta är när man inte ens har börjat kolla på vad man ska ha med sig.. Varför ska jag alltid vara ute i sista tid? Skärpning :) Ska hur som hellst sätta mig ner och skriva en pack lista nu så jag har något att gå efter när jag packar. Jag slutar även 4 idag så det innebär att jag ska packa, rida 3 hästar på cirka 4-5 timmar. Ska även berätta att det här är första gången jag kommer att vara på Gotland :D

Såhär ser det ut när vi åker på meetingar.


Glöm inte att besöka
Essies blogg, en riktigt tuff tjej!! :D


Kommentarer
Postat av: Amanda

Va mysigt de såg ut :D Har du mer bilder från meetings?! :)

2011-05-04 @ 10:04:22
Postat av: Sarah

Måste du rida alla hästar då?

2011-05-04 @ 15:42:44
URL: http://saaraholsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0