Så gulligt

Måste bara säga att vissa är så gulliga. Det här har Leonora skrivet på sin blogg. Jag blir så glad!! Tack.

Hehe, personlig HISS!

Måste hissa en grym ryttare som jag verkligen ser upp till!
Hennes familj har 5 ponnys och hon tävlar 3 av dom.
1 C ponny & 2 D - ponnys och måste säga ett hennes ena D-ponny är helt sjuk (duktig) på att hoppa, har aldrig sett någon som hoppar så bra!
Han överhoppar sig inte. Han är bara helt awsome!
Valack född 1998 :)
Men Jag menar kolla bara på ponnyn?


Hindret ligger på 120!

-//-

woooooooooow

Shit asså ..

Aww

GRYMMA

Men allvarligt Hiss till Elina och hennes grymma ponny Solero!
Tips är att läsa deras (hon & hennes kompis) blogg ------>
www.ponilovers.blogg.se

Elina:
Säg till om jag ska ta bort inlägget/bilderna!

/Leonora


/Elina

Kommentarer
Postat av: Sara

På eran header på bilden där ni har vunnit, var det distriktmästerskapet ni vann? :P

Ser ut som dem rosetterna :9

2011-05-15 @ 17:48:33
URL: http://fjuarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken dålig uppdatering ni har idag!

2011-05-15 @ 20:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0