resan till stallet

Nu har jag varit jätte duktig och pluggat i några timmar, så snart ska jag cykla till stallet. Båda ska ta det ganska lugnt idag, tar nog en promenad med Braven. :)

Jag fick en fråga hur jag tar mig till stallet varje dag och hur lång tid det tar. Med buss får man åka i 3minuter hemifrån, sen måste jag gå upp för en allé som tar högst 10minuter. Från min skola tar det väl 20 minuter med buss + 10minuter gåväg. Sen går bara bussen en eller två gånger i timman, så det gäller att passa den! ;)

Att gå tar det ca 35min och att cykla tar det väl 10-15min, så det är jätte skönt att ha så nära till stallet! :)




Kommentarer
Postat av: jossannn

BARA 2-3 GGR/DAG ?!?!? Min buss går bar tre ggr om dagen XD

2011-05-05 @ 20:50:22
Postat av: Amanda

Gud vilken fin bild på Roxi :)

Du har nog verkligen världens bästa fjording! :D

2011-05-06 @ 17:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0