om skogslottens ryttarförening

Hej, vad tycker du om Skogslotten? är det en bra tävlings plats/anläggning m.m ? :)
Hej! Jag gillar den tävlings platsen, det är väldigt mysigt och bra ordning på framhoppningen samt banan. Jätte fina hinder och bra uppstallning. Roligt med ryttar fester samt den lilla reklamen som var förra året(nog alla år) mellan klasserna med ridskolans shettisar som galloperade runt med tema kläder för ryttar festen. Tex vilda västern. Jag har endast varit där en gång, och det var förra året. Men jag gillade tävlings platsen mkt. Det enda var underlaget som var lite dåligt för det var nylagt och lite sunkigt, men ska tydligen vara nytt iår. Jag har även hört att det har regnat flera år i rad den tradionella helgen som tävlingen brukar ligga på och det gjorde det sist också, dom är jätte duktiga på att få bort vatten från banan! Men nu har dom endrat helg, så förhoppnings vis så regnar det inte iår! :)



/Elina

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0