GästbloggarN

TJAAA! Har bloggat här förut sååå ni vet kanske vem jag är. ESSIE CEDERROTH! woohuupwuuuhp
Jag bloggar här imorgon och på måndag! elina ska ju bort .. :((((((((( okejokej.
Hur känner jag elina då? Vi tränar tillsammans för Hans Westergren! Han är gryym :)
Jag har min egna D-ponny som jag än sålänge tävlar upp till LA meeed. Jag har en nolla kvar i LA innan jag kvalar MSV, och jag har hoppat två individuella och en i lag, och då peta jag sista! Annars hade jag vart kvalad :)
Har en egen blogg också ---> HÄR som man får kolla in om man vill, mest om mitt liv och ponnyn. Hoppas ni gillar min uppdatering för den ska vara bättre än ELINAS! Fast jag tävlar imorgon så vi får vel se hehe :)) hare braaa!


me and my poniiii, LA

Sen en fråga till er läsare!
Varför läser ni just Elinas & Vickys blogg?
Skulle va kul och veta!

/Essie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0