Fälttävlanslägret

Tänkte även berätta att jag inte kommer få rida Braven under 1½vecka ungefär, lite skritt får jag. Men därför kommer inte han vara helt igång till Fälttävlanslägret som är om 2veckor, jag som längtat så SJUKT mycket och tyckt det skulle bli en av dom roligaste sakerna på länge..

Nu ska jag inte deprimera er mer, eftersom jag ska dit med ROXI iaf! ;D



Jag har varit där med Roxi 2gånger tidigare, första gången var 2008 och andra 2009, så Mathias har inte sett oss på väldigt länge, han kommer nog tro att jag aldrig kommer släppa min fjording, det kan jag ju inte heller :')

/Vicky

Kommentarer
Postat av: Alexandra

HIhi, ska du till Mathias Gustafsson på stall Nilslund ?

Jag ska dit och träna på lördag :D

2011-05-31 @ 08:44:04
URL: http://alexofisen.blogg.se/
Postat av: Patricia

fälttävlans läger är de roligaste som finns! :D

2011-05-31 @ 17:13:23
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur känns det att äga en så fin ponny som Roxi? ;D jag har alltid tyckt om utåtstickande hästar - och ja, jag tycker att fjordingar syns i mängden! Men jag tycker verkligen hon är så sjukt söt! Och vilken trevlig form hon har! Och hon är typ smäcker å grov på samma gång typ ;) Bara för att jag tycker roxi är den sötaste ponnyn just nu så har jag lite frågor ;p



Hur är hon att hoppa?



Om du hade varit i ett hav av fjordingar hade du kännt igen henne?



Vilka klasser har du tävlat med henne?



Jätte bra blogg!

2011-05-31 @ 22:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0