"Elinas coola trick"


OBS! Hela inlägget är driv. OBS! Hela inlägget är driv. OBS! Hela inlägget är driv.


Elina undervisar Victoria med hennes nya undervisnings ideer till "Elinas coola trick"


Leker lite cool

Det krävs mkt tänkande och filurande för att komma på riktigt coola trix
Och ytterligare lite

Tillslut så kom jag fram till det magnifika

Var bara tvungen att be för att allt skulle gå vägen innan.


Vi började övningen med "sträcka ut benen"

Sedan vart det lite styrke träning

Men man får absolut INTE glömma att stretcha!

Jag var väldigt nöjd med ridpasset och min under visning utav "Elinas coola trick" För Victoria.

Sen fick Toledo en klapp för hans engagemang till min undervisning. Det känns som Victoria är redo att börja träna på samma sätt på Braven nu! ;D

OBS! Hela inlägget är driv. OBS! Hela inlägget är driv. OBS! Hela inlägget är driv.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Élina, jag dör seriöst

2011-05-12 @ 22:42:45
Postat av: Michelle

Sånt här borde ni ha mer av, jätte kul att se:) Samt fler failbilder:D

2011-05-12 @ 22:46:55
Postat av: Anonym

Hahaha x)

2011-05-12 @ 22:47:46
Postat av: Wilma och Bobo

Roliga bilder :)

2011-05-13 @ 14:01:53
URL: http://wilmaochbobo.blogg.se/
Postat av: emma

haha vilken underbar humor du har xP

2011-05-13 @ 15:10:28
Postat av: Yasmine

HAHA xD

2011-05-15 @ 20:47:00
URL: http://yassei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0