dålig uppdatering igen

Jag har suttit och pluggat hela tiden sen jag kom hem efter skolan (vid kl 4), jag har ett prov imorgon sen har jag en del inlämningar, läxor, andra prov, redovisningar.... Jag hatar verkligen dom sista veckorna i skolan, då det är så mycket på en gång. Jag har inte äns kunnat varit i stallet idag, Cattis fixade allt åt mina hästar idag, jag hade för mycket att göra.

Jag har inte hunnit blogga fören nu heller, jag tänkte tidigare att jag hoppas att Elina kan underhålla er lite. Men nejdå, haha! Hon har väl lika mycket att göra hon med. :)

Uppdateringen suger för tillfället på bloggen, då båda har väldigt lite tid till att blogga.


Bilderna är tagna för nån månad sedan.

Visst är dom söta? :'D

/Vicky

Kommentarer
Postat av: Linn Ingvarsson

Vilka godingar^^

2011-05-12 @ 08:47:46
URL: http://dressyrmupparna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0