Ni frågar, jag svarar!

Hej, snälla kan du svara på den här frågan.
Är det där Cappi Rossi som stod i vällingby förut? :)
Ja det är det.

Kan du inte skriva vad Toledo har gjort innan?
Han har gått upp till MSVB med nuvarande ägaren.
Jag tror även han har startat någon MSVA med tidigare ägare.

hej har inget med inlägget att göra men jag har en fråga.
vem är toledo?
för det står i din (elina) presentation att du bara har två ponnier solle och frans. är rätt ny här på bloggen :)
gärna svar :)
Det är en D-ponny som jag rider till försäljning. :)

Varför har Jossan fått Frans? :O
Tycker du Tolle är bättre nu eller? ;O
Älskar bloggen :D
Det är absolut inte för att jag tycker att Tolle är bättre än Frans! Utan för att jag dels känner mig lite för stor för Frans och att jag inte kan sitta med 3 grymma ponnyer och hon en shettis och ett russ. Men det är ju inte så att jag sålt honom. Han är ju fortfarande kvar i familjen och jag får fortfarande rida honom. Dock gör jag inte det lika mycket som jag gjorde innan.
Vad roligt :)

Vad kostar JW ridbyxorna? :)
Dom kostar 798:-

vart köpte ni dyontyglarna?
kram
Jag köpte dom i stockholm ridsportbutik

varför rider du på så skarpt bett? :s
För att han går bäst på det. Har testat en hel del olika bett men han funkar bäst med gummi pelham.



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för svaret :D

2011-03-31 @ 18:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0