hoppning!

Ridpassen från idag!

Brave Heart
Red ner till grannstallets ridbana, där det var helt torrt och helt utan snö (otroligt!). Red som ungefär jag gjorde igår, ställde lite överdrivet i båda varven, övergångar, galopp piruetter och lite annat. Han kändes fin att rida idag och var på gott humör, vilket gillas! ;)


Roxelina
Jag red henne också på grannstallets ridbana. Idag hoppade jag lite med henne för första gången sen i början av oktober! Trots att det var bara ett enda hinder på högst, vad kan det ha varit runt 50-60cm(?). Självklart har jag travat över bommar och lite sånt innan. Jag kände att jag tappat en hel del taktik när jag hoppar henne, men det är ju inte så konstigt, det har ju gått 5månader.

Varning för dåligt bildkvalité..



Kommentarer
Postat av: ELISE

å vad roligt!

2011-03-26 @ 08:36:33
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0