svar från frågestunden del 2 med Vicky

Vilka klasser startar du Roxelina i ? :)

Svar:  typ LA:1, kommer bli lite högre iår ;)

 

Jag vet inte om du tävlat så mycket med Braven än, men ska du inte ut och tävla med han, snart?:D
Hur är Braven och Roxy's personligheter?^^

Svar: Jag ska tävla om ca 2veckor på gripens ryttarförening med både Braven och Roxi, Braven för första gången! ;)
Braven är urgullig, alltid! Fast han kan bli lite "sur" ibland, men nästa sekund är han väldigt happy igen!
Roxi är också väldigt snäll, men kan vara väldigt grinig och envis.
Båda mina hästars personligheter går liksom inte att beskriva direkt, men båda har stora, fina personligheter! ;)

Vem har gjort eran fina header? :)

Svar: http://jossanamigo.blogg.se/

Vad jobbar dina föräldrar som?

Svar: Min mamma jobbar som skolsköterska och min pappa jobbar som chef på en rehabliteringsklinik.

1. Vad vill du utbilda dig till i framtiden? :D
2. Om du var tvungen att ta över en av Elinas hästar, vem skulle du välja? (av solle och frans då)
3. Hur länge ska du har kvar roxi? :D

Svar: 1. Jag har faktiskt ingen aning. Får se vad som händer i framtiden! ;)
2. Det vet jag inte heller, båda Elinas hästar är så fina!
3. Så länge jag har tid till att ha två hästar.

Hej! jag har själv en fjording på färingsö, Abbe heter han. men iallafall, han är väldigt tjock, och vägrar att gå ner i vikt -.- eftersom att roxelina är så smal,har du några förslag på hur jag ska göra. han äter dock inte så mkt...
Tack på förhand!!!

Svar: Roxelina är rätt fet just nu, haha. Men jag brukar försöka hålla henne smal för att det inte ska slita på hennes ben och för att hon blir så mkt enklare att rida på då. Om hon är fet blir hon bara lat, haha xD.
Men jag kan ge några tips. Minska inte höt, det är viktigt att dom får i sig allt det hö dom behöver. Om du ska minska nått är det kraften. Men om du ger din häst mkt mat är det viktigt att hästen gör av med det också, annars blir ju hästen bara tjockare (som t.ex. på sommarbete, roxi kan inte vara där, för  hon blir för tjock) Sen är det viktigt att du rör på hästen så gott som varje dag, träningen ska vara varierad och kul för hästen, för på så sätt vill hästen verkligen arbeta. :)

1. vilken är din favorit hästras?
2. vem av dina hästar gillar du mest? :)

Svar: 1. Jag har ingen favorít direkt, men jag är förtjust i welshar! ;)
2. Jag gillar båda precis lika mkt! :)

Kommer veckans snyggaste ekipake upp varje söndag eller hur är det ? :)

Svar: Det kommer ut varje söndag!

Hur hittade du braven?
Hur länge har ni haft den här bloggen?
Hur länge har du haft Roxelina?

Några frågor i alla fall;)

Svar: Jag följde ju Linns bdb. Men en dag hittade min pappa en annons (hastnet.se) på honom och sen visade han mig. ;)
Vi har haft den i snart i 3månader!
Jag har haft Roxi i 3½år. :)

Hejsan:)
I vilket pogram redigerar du dina videor?
Och hur gör du när du "tar ut" bilder ifrån ett filmklipp?? :D

Bästa bloggen:D <3

Jag redigerar mina vidos i Windows Movie Maker, sen står det när jag jag redigerar en knapp nästan längst upp på sidan "ögonblicksbild". Då klickar jag där, haha bra förklarat? ;)



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vart står det ögonblicksbild ? det står inte så för mig :(

2011-03-02 @ 09:06:23
URL: http://reroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0